Ubijena mladost u Beogradu











Francuski državljanin Bris Taton, koga su fudbalski huligani pretukli u centru Beograda, umro je jutros u 10 sati, u Kliničkom centru Srbije.

U stanju teškog moždanog oštećenja nastupilo je popuštanje vitalnih funkcija, usled čega je Taton preminuo, saopšteno je iz Kliničkog centra. Republički tužilac najavio da će napadači na francuskog državljanina odgovorati za krivično delo teškog ubistva.
Tatona (28) huligani su pretukli 17 septembra na Obilićevom vencu u centru Beograda, uoči fudbalske utakmice beogradskog "Partizana" i francuskog "Tuluza".
Nanete su mu teške povrede glave, a od udaraca šipkom po grudima imao je povrede aorte i krvarenje u grudnom košu.

Stid me je i besan sam. To su osećanja sa kojima sam suočen od jutros, kada sam saznao da je Bris mrtav. Sve vreme sam se nadao da će mu biti bolje, ali u poslednjim danim vesti iz Kliničkog centra su samo najavljivale tragediju ovog nedužno nastradalog momka. Bio je toliko hrabar pa je pio pivo sa prijateljima u kafiću, u Beogradu, u Srbiji.
Biti normalan, to se u oovoj državi ne prašta.

Sude, Ministarstvo pravde, Tužilaštvo, Predsedniče, Parlamentu, Državo Srbijo!
MI ČEKAMO PRAVI ODGOVOR!

Ovo je poslednja šansa da se distanciramo od ludila.

Коментари

Популарни постови