Đavo vreba


Srbija, oktobar 2009. godine. Pravednički san je omamio njene stanovnike. Spavaju ko' zaklani. Noć pred lokalne izbore i dva dana pred istorijski dolazak Medvedeva. Jebeno vreme, reklo bi se. . Negde oko pola 4 posle ponoći. Gluvo doba. I dok pravednici sanjaju koga će sutra zaokružiti na vanrednim izborima u Vrbasu, dok se sa ženama guraju po krevetu i greju guzice, đavo ne da mira. Ne voli lepotu. Opet zajebava poštene. Izdrkava se nad napaćenim građanima. Ne bi bio đavo da je bolji. Jebo ga otac bezobrazni.

Već u 4 h izjutra zvone telefoni po selu. Hitnost i specifičnost situacije na terenu opravdava ovaj mali, nekulturni nokturno.

Buda baba (NN zajebant): Alo, dobro veče. Oprostite što vas uznemiravam, ali veoma je bitno da vas podsetim da je sutra glasanje.

Sredoje (paor i simpatizer SNS-a): Alo ko je to tamo? (potpuno konfuzno)

Buda baba (ohrabren): Rekoh dobro veče, ili dobro jutro, kako vam je drago; mene interesuje jeste li zaoštrili olovku za sutra?

Sredoje (ljutito): Ma idi bre čoveče u PM, šta me koji qrac zoveš u ovo doba?

Milka - Sredojeva supruga: Jel to Žika u vezi one livade?

Sredoje (ljutito): Idi bre ženo u krevet i nemoj da me nerviraš! Šta se mešaš? Ovo su muška posla.

Buda baba (diplomatski): Sredoje, bez preterivanja, ali ovo ste sjajno objasnili supruzi. Svaka čast! I ja sam za čvrstu ruku unutar porodice. Treba da se zna ko je glavni. Sve čestitke (pljesak preko telefonske linije)

Sredoje (ljutito): Ma koga bre ti zajebavaš!? Reci šta ti treba i pusti me da spavam.

Buda baba (potuljeno): Srele, sutra je glasanje. Oni žuti hoće da vas prevare. Obećavaju i ništa ne ispune. Evo, i mene su par puta žednog preveli preko vode, a šta će tek vama da rade to ne smem ni da pomislim (umire od smeha, ali se vešto skriva)

Sredoje (odrično): Ma znaš šta, ukapirao sam ja da je to tako, nisi morao zbog toga da me zoveš. Bre, nisi se ni prestavio. Ne znam s kim pričam.

Buda baba (konspirativno): Ovde Stefan, predsednik mesnog odbora SNS. Vaš novi komšija.

Sredoje (zbunjen): Ahaaa

Buda baba (navalentno): Zato sutra pamet u glavu! Bez greške, pa da se veselimo posle svega.
Sredoje (pomalo uplašeno): Važi bre! Nema da brineš.

Buda baba: Ajd zdravo i snivaj mi mirne snove Sredoje.

Sredoje: Oću brale, hvala ti.

Do jutra je pola sela bilo budno. Pročuo se glas u medijima da je u toku noći bilo lažnog predstavljanja. Aleksandar Vučić je primetio da su to bili besprizorni pozivi od isto takvih ljudi i da se u tim časovima, u selima, zove samo po jednom pitanju.
Suviše morbidno za pominjati.

Коментари

Популарни постови