Retro - fragmenti izborne kampanje 2007


Podsećanje na ovu izbornu kampanju me uvek nasmeje. Svega sam se nagledao i naslušao, ali mi se čini da je ovde bilo patetike i laži do neslućenih granica. Ne kažem da su drugi bili bolji, ali ovde se osvrćem samo na ekstreme. Radikale ne ubrajam u političke stranke. To krdo lašnih patriota i najvećih protuva srpskog društva ne želim ni da pominjem. Oni mi dođu kao neka teroristička organizacija.
Hajde da se podsetim kako su izgledali slogani pojedinaca

1. DSS / NS - Živela Srbija! (epski erotični slogan)
2. DS - Život ne može da čeka (lažni poziv za zadnji voz u EU)
3. LDP - Od nas Zavisi (mačizam)
4. SPO - Vredi se boriti (utešne reči doktora upućene teško obolelom pacijentu)
5. SPS - Narod najbolje zna (narod je i dalje glup)
6. G17 - Stručnost ispred politike (teško je i progovoriti posle ovakvog slogana)
...

Stručnost ispred politike... pitam se u čemu se ogleda ta stručnost? U veštom plivanju u svim vladama od demokratskih promena? Pa ova stranka je primer kako se može iz politike sve izvući. Ne verujem da bi prešli cenzus ako bi izašli samostalno, ali za to se oni ne brinu dok ih šlepa voz DS-a. Ne znam iz kog razloga, ali sam osvrt na poslednje deljenje kolača, kada su ovi iz G17 dobili 25% od Tadića, ostavlja me bez daha.
Ne treba zaboraviti antologijsku posetu novinara Dinkiću i njegovoj supruzi (vanredni izbori 2008), gde se svaki pošten gledalac mogao uveriti da Dinkić nema čak ni escajg ni šoljice za kafu. O nekakvom kapitalu nema ni govora.

Zivela Srbija... gore zvuči od svih saopštenja DSS-a u poslednjih 15 godina. Bezidejno, sterilno, nevidljivo, amorfno i infantilno. DSS se pokazao kao stranka kojoj nikako ne smete davati vlast. Kada je dobije, sve postaje burazerko i zemljački. Opet, sve je po zakonu i Ustavu Srbije.
Od Srbije su napravili sliku baš onaku kakvu sam montirao. Kamen, krš i automobil koji se kreće na gurku - na nosilima. Mutni tipovi. Ne bih voleo nikada da se vrate.
Kakvo je stanje, sve je moguće...

Коментари

Популарни постови