Dečiji vrtić "Zvezdana legija"

vaspitačice

Razmišljanje na temu: šta sa oduzetom imovinom kriminalaca Srbije? - dovelo je do toga da nam se pojedinci iz srpskog političkog establišmenta predstave u sasvim specifičnom svetlu, na granici paranormalnog i izvan ovozemaljskog. Fatalistički predznak nadloazeće apokalipse desio se pre nekoliko dana. Ko bi rekao da razmišljanje na ozbiljne teme može toliko da zanese čoveka. Kako je u našem slučaju Zakon uvek predmet rasprave, posebno one koja se vodi na prizemnijem nivou od neophodne (ispred prodavnica i u birtijama, ali i na večini javnih mesta gde postoji mogučnost okupljanja dva i više besednika), glasovi retora su doprli i do mene. Sasvim slučajno.

Ne, ja nimalo ne uživam da onanišem sa komšijama o politici. Nikada to ne činim, jer nivo mojeg shvatanja politike daleko je viši od njihovog (bez pretencioznosti). Oni ne znaju šta je ideja, pa u tom slučaju ne želim da se umaram. Ipak, to što ja ne želim ne znači da me neko neće povući za rukav i uvući u raspravu. Ipak je to važna državna stvar! Ukratko, komšije su mi predočile situaciju. Stvar nije za zajebanciju. Ovo je ozbiljna državna stvar...

Evo, radi se o Zakonu o oduzimanju imovine stečene kriminalom. Lično nemam ništa protiv. Hajde da se jednom zauvek napravi crta između poštenja i kriminala. Dajte jednom da vidimo da se neko ko je kriminalom stekao imovinu osudi na robiju, da mu se oduzme sva nelegalna imovina i u što kračem postupku završi sa tim. Nego, da li ćemo mi imati sudije koje će poštovati Zakon? Do sada nam se pravosuđe nije kitilo pomenutom osobinom. Ne bih da pominjem korupciju. Deplasirano je.

I u svoj toj muci i razmišljanju na temu da li će pomenuti Zakon zaživeti na pravi način, ničim izazvan, Slobodan Homen, vladin sekretar, pokazuje neverovatnu imaginaciju. Nisam ni sanjao da ljudski um može biti tako dubok, niti sam slutio šta se sve nalazi na marginama svesti. Homen se zadržao na polovini oduzete kuće Milorada Lukovića, poznatijem kao Legija. Šta učiniti sa polovinom kuće i na taj način ispoštovati Zakon, ali i celishodnost? E, to je pitanje.

A zašto ne bi u tom prostoru izgradili dečiji vrtić? - Reče Homen i ostade živ. Dugo sam stajao nepomičan. Osetio sam kako mi se glava raspada pod udarom konstruktivnih predloga. Ovo nije bilo ni za vreme Mirka Marjanovića. Ne, ne, ovo je nešto sasvim novo. Pitam se šta se to dešava sa ovim čovekom kada može takav predlog da iznese u javnost. Ne shvatam da li bi postojao neko ko bi decu poslao u takav vrtić. I Kako bi se zvao? Legija i Zveki? Zvezdana legija?
Ko bi vodio jaslice? Verovatno Aleksandra Ulemek & Lupus. Ipak je ona je prva komšinica. Ostalu ekipu sa estrade ne bih da deranžiram. Nek spavaju snom pravednika dok još mogu.

Stvarno je neverovatno šta se sve nalazi u dubini ljudskog uma. Posebno na marginama...
Ako bi se obistinila razmišljanja S. Homena takva deca bi posle mesec dana boravka na tom mestu počela da nose maskirne uniforme i beretke po difoltu. Pevali bi pesme o Legiji umesto o Deda mrazu. Izgledali bi baš ovako:
Nije normalno. Ne, ne.

Коментари

Популарни постови