Rekvijem normalnom

Ne, ja imam mnogo pametnija posla nego da analizram postupke Mlađana Dinkića! Ne želim da se svako moje javljanje svodi na kritiku pomenutog. Izbegavam, ali me svakodnevne vesti teraju da ga pomenem. Još uvek ćutim na onu vest o nekakvoj regionalnoj stranci koju je dotičan kadar da napravi. Ujeo sam se za jezik i ignorisao (makar trenutno) tu izvanrednu najavu rekonstrukcije političke scene Srbije. Reših da se bacim na muziku.

Koncert Kikija Lesendrića u Rijeci privikao je više od dve hiljade gledalaca, a kao gitarista na bini se pojavio srpski ministar Mlađan Dinkić. Bila je to ujedno i koncertna promocija albuma „Mesec na vratima” Kikija Lesendrića, na kojem je kompozitor većine pesama ministar ekonomije i regionalnog razvoja. “Bilo je to zaista fantastično veče u Rijeci, prelepa letnja noć, iza bine more i parkirani brodovi, ispred nas oduševljena publika“, nadahnuto priča Dinkić.


Hit singl sa albuma "Mesec na vratima" svakako je "Te noći smo se potukli zbog nje". Lično ne mogu da shvatim ove teen egzibicije, iako se u javnosti prezentira drugačiji utisak i poenta ove pesme. Jer, nekako mi je nebulozno da neko u pedesetoj lamentira nad zlom sudbinom koja je htela da se u Makarskoj, pre 30 i više godina, drugari potuku zbog devojke. Jbt. pa zamislite da sad svako od nas počne da piše pesme, ali i da svira, o prvom petingu, o lepoti predsednika odeljenske zajednice, o prvim cigarama iza škole ili o ekskurzijama. Pa na šta bi to ličilo?
Na Lesendrića i Dinkića. Na tinejdžere zarobljene u koži ozbiljnih građana Srbije, eminentnog kompozitora i ministra u Vladi. Košmar. Ili još bolje - drama.

Razmišljali smo ko bi to mogao da otpeva, a Dinkić me je ubedio da ja to učinim, iako nisam imao nameru da ikada više u životu pevam. Snimali smo mic po mic, celo leto smo radili neke stare i neke nove pesme i na kraju smo eto finiširali stvar i objavili album - rekao je Lesendrić
Prvi put da se slažem sa Lesendrićem. Ali vlast je neminovna. Kriza identiteta Mlađana Dinkića je očigledna. Muzika je filter i jedan od načina da se napravi karijera, nakon političkog fijaska. Ko zna, možda će i ovaj dvojac uspeti da naprave nešto slićno kao i Emir i no smoking orchestra. Samo što bi ovo bilo mnogo gore i kontaminiranije. ЧЕРНОБИЛ.

Kakav je muzički ukus tvoraca ovog mutanta možete zaključiti po naslovima pesama:

Tracklist:

1. Oltar
2. Uvek te djavo nadje lakse nego ja
3. Te noci smo se potukli zbog nje
4. Bog vidi sve
5. Nemirne noci ft. Tony Cetinski
6. Kako si lepa ft. Bajaga
7. Daleko bilo
8. Nemam prava na to
9. Mesec na vratima
10. Strawberry wine ft. Van Gogh
11. Lies
12. Beautiful lady
13. Only the brave



U svakom slučaju ovo je muzika za poremećene. Dinkićevi tekstovi na muziku Lesandrića, a uz nesebičnu pomoć proverenih rokera Bajage i Đuleta deluju kao sarkastičan prikaz naše svakodnevnice.

Te noći smo se potukli zbog nje, jer sam joj rekao Kako si lepa.
Bile su to Nemirne noci - Beautiful lady.

Nemam prava na to pred Oltar-om jer Uvek te djavo nadje lakse nego ja.

Dok kuca Mesec na vratima ti proročanski progovaraš Daleko bilo...

Коментари

Популарни постови